K jednomu příspěvku, který popisuje nevšednost zážitků, kterým je vystaven cestující ve žlutém autobuse, přibyl trochu obsáhlejší komentář. Protože by si ho jinak nikdo nepřečetl, což by byla škoda, hodím ho sem.


Možná by se mohlo zdát, že tu snad je někdo proti něčemu zaujatý, ale opak je pravdou. Všechno co bylo kdy o Student Agency napsáno, se opravdu stalo, ať už to zažila Myrna nebo já. Prostě máme asi smůlu. To, že nejsme jediní ovšem dokazuje i Iggyg. Text je původní, jen jsem přidal diakritiku.




Jel jsem se Student Agency do Ghentu. Zastavili a vystoupili jsme na špatném místě, aby ušetřili čas, protože měli skluz. Byla to jednopruhová, jednosměrná ulice. Řidič mi řekl, že až pojedu zpět, mám čekat na protější ulici, protože tohle není jejich normální zastávka. O pár dní později byl čas návratu do Prahy. Čekal jsem na místě, kde ukazoval řidič a taky mapa označovala toto místo jako nástupní bod Student Agency. Přišel jsem o hodinu dříve a autobus přijel o hodinu později (což je normální). Stojím zhruba 20 nebo 30 metrů od místa, kde jsem předtím vystoupil. Je to křižovatka a já stojím na druhé straně, jak mi řekli, a také podle toho, jak mapa ukazovala. Vidím jak přijíždí autobus… nezastavil však ani tam kde jsem vystoupil pri přijezdu a ani tam, kde bylo označené místo nástupu. Jednoduše zatočili na křižovatce doleva a ujeli mi.



Čekal jsem na ten autobus 2 hodiny, utíkal jsem za ním, ale nevšimli si mě, a pak další hodinu jestli se náhodou nevrátí na zastávku kde měli být. Musel jsem zaplatit 130 euro za vlak a nebo zůstat 4 dny v Belgii v hostelu a počkat na další autobus. Na vlakovém nádraží jsem šel koupit listek, řekl jsem že mě tady nechali. Zeptali se mě, jestli to byl "Student Agency/London Express"? Řekl jsem, že ano. A oni mi řekli, že tady zapomínají lidi běžně. Což mne utvrdilo v tom, že to nebyla jen hloupá náhoda, ale že je to pro tuto společnost docela běžná praxe. Po 17ti hodinách cestováni a 5 přestupech na různé vlaky jsem se vrátil do Prahy.



Podal jsem stížnost, ale jelikož jsem neměl mobil s roamingem, tak mi ty peníze (130 euro) za úhradu vlaku, ani cenu za původní lístek nedali. Podle nich na mě řidič čekal 10 minut a pak odjel. Já jsem na vlastní oči viděl, jak ten autobus na rovné ulici přijíždí a nezastavuje. Kdyby na té ulici někde čekal 10 minut tak bych si ho všiml, sebral se a šel k němu. Takže nakonec je to moje slovo proti jejich. Chci aby lidi věděli, že Student Agency v Ghent nezastavuje kde maji (vysadili mě na nesprávném místě), k tomu v Ghentu zastavujou na jednopruhové jednosměrce, což podle mě neni podle předpisu, nečekají na své zákazníky, a jejich řidiči se navzájem kryjou, lžou o tom jak dlouho čekali, aby ušetřili čas a vyhnuli se problémům se svým zaměstnavatelem.



Vždy mějte nabitej mobil s roamingem a taky kamery, abyste mohli točit jak vám autobus ujíždi. Jestli potřebujete někdy podat stížnost volejte na: 777 333 102. Anebo se otočte na jejich fórum. Zmizel jim link z hlavní stránky na fórum. Možná se někomu nelíbí, jak se tam na SA stěžuje. Že by nechtěli, aby si méně pravidelní cestující nedělali pochybnosti o kvalitě služeb SA?




Nevím jestli teda vyhovím autorovu záměru – "aby o tom lidi věděli"… ale slibuju, že si to přečtě minimálně padesát lidí!