Způsoby, jakými se snaží vecpat firmy do našeho povědomí, jsou neuvěřitelné. Některým stačí ucpat svými materiály poštovní schránky, jiné jsou ještě důslednější. Tuhle mi marketingoví pracovníci z Božkova začali o půl třetí pod oknem zpívat. Nebo onehdá – smršť vajglů Marlboro na balkón. To je panečku invence, pryč jsou doby Vizíru a Fairy Ultra.


A ani v historii to prý nebylo jiné. V Pompejích našli na zdech nápisy typu "Masculinos je v ringu nejlepší" "Sterobolicus taky" a podobně. Samože nebyly billboardy. Malovalo se na stěny nebo se rovnou tesalo. Vsadím se, že spousta historických relikvií, či nástěnných maleb bylo něčím úplně jiným než si dnes myslí učené hlavy.



Třeba pyramidy. Co by za takový poutač dnes Strabag nebo Skanska dala? Škoda, že se odloupal vápenec, kterým byly pyramidy obloženy, docela by mě zajímalo, jak vypadalo logo staroegyptské stavební společnosti. Nebo disk z Festu. Při vykopávkách na Krétě našli vědci v "trezoru" (co vypadá jako vana) patnácticentimetrový disk pokrytý dosud nevyluštěným nápisem, který se čte spirálovitě.



Někteří mu přičítají náboženský význam, jiný význam okultní. Cha – třeba jde o poronografický román, který si někdo ve vaně četl, najednou útok nepřátel, kua kam mi to spadlo, kašlu na to, kde mám meč? Však se na to podívejte sami.



No a proč o tom vlastně píšu. Jistě všichni znáte Lenin blog. Kdo ho nezná, ať se tam moc nekouká, nebo ji pozná a potom máme všichni po ptákách. Aspoň tak to někdy psala. A teď mi vysvětlete – proč tedy využívá formy reklamy, která bude čitelná i za stovky let? A ještě na tak památném místě – pláž Matala, kde se nejdřív pohřbívali křesťani a pak dováděli hippies. To je mi prostě záhadou…


Do kamene tesat...


Ale já to tak nenechám. Komu to zadala? Chci část odměny – ani nevíte, jakou práci dalo dotesat tam otvírákem na pivo – .bloguje.cz…